Eesti ja Jaapani noored ehitasid koos hariduslikke videomänge
1.-4. aprillil 2021 toimunud hoosloomeüritus “Sakura Jump” andis Eesti noortele võimaluse Jaapani eakaaslastega üheskoos haridusliku sisuga mänge arendades omandada kogemus rahvusvahelises meeskonnas ajavööndite üleselt inglise keeles töötada. Ürituse toimumist toetas Startup Estonia.
Rollid vastavalt huvidele ja võimetele
Programmis osalemine ei eelda (küll aga tuleb see kindlasti kasuks) varasemat programmeerimise või mängu ehitamise kogemust, küll aga omandavad osalejad ürituse käigus selles esmased teadmised, samuti minimaalse prototüübi loomise eeldused ning oskuse oma toodet esitleda. Võtja välja selgitamine ei ole iseenesest oluline, kuid parimad meeskonnad pääsevad edasi järgmisesse toote arendamise mentorprogrammi (nt Hüppelaud).
Meeskonnad komplekteeritakse ürituse alguses vastavalt osalejate huvidele ja võimetele. Igas meeskonnas peaks olema täidetud järgmised rollid:
– Meeskonna juht
– Arendaja/programmeerija
– Disainer
Sakura Jump täpsem ajakava on alljärgnev:
N: avamine ja sissejuhatav töötuba “Eesti ja Jaapani sarnasused ja erinevused”
Tiimide moodustamine
R: Töötuba: Kuidas ehitada online-mänge Construct 3 näitel
Ehitamine
L: Ehitamine
Esitluse töötuba
P: Prototüüpide esitlus